قلمزنی اصفهان و قیمت خرید قلم زنی روی مس

خرید قلمزنی اصفهان با قیمت ارزان از فروشگاه صنایع دستی اصفهان (بشقاب قلم زنی-گلدان قلم زنی-شکلات خوری قلم زنی و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

فروش ظروف قلمزنی برجسته اصفهان و صنایع دستی اصیل

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

ظروف قلمزنی برجسته

ظروف قلمزنی برجسته از صنایع دستی نفیس و ارزشمند ایرانی است. ساخت، خرید و فروش ظروف قلمزنی برجسته در کشورمان تاریخچه ای دور و دراز دارد. در قلمزنی با ایجاد خطوط و نقوش به وسیله ی قلم و با ضربه ی چکش بر روی مس، طلا، نقره و برنج آثاری چشم نواز و گران بها خلق می شود. این قلمزنی های می تواند مزین بخش و ایجاد کننده ی ظروفی زیبا، تابلوهای دیدنی و زیورآلات ارزشمند باشند.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

قلمزنی برجسته

فروش ظروف قلمزنی برجسته

فروش ظروف قلمزنی برجسته می تواند این آثار گران بها را به دست مردم برساند و هنر ایران و ایرانی را به نمایش بگذارد. در بسیاری از استان های کشورمان من جمله اصفهان و خوزستان این هنر اصیل ایرانی به وسیله ی استادان خبره ساخته شده و با فروش ظروف قلمزنی برجسته به دست مردم می رسند. فروش ظروف قلمزنی برجسته راهی برای امرار معاش و کسب کار مردمان عزیزمان است. خرید و فروش ظروف قلمزنی برجسته همواره مورد توجه کسانی بوده است که دوستدار هنر و زیبایی هستند و همچنین مروج تاریخ و هنر و صنایع دستی کشورمان ایران می باشند.


با فروش ظروف قلمزنی برجسته می توان خانه ها و میزهای افراد را مزین کرد و به آن ها زیبایی بخشید. این ظروف یک گزینه ی شیک، چشم نواز و در عین حال ارزشمند می باشند. از جمله موارد فروش ظروف قلمزنی برجسته می توان به انواع سینی ها، مجمعه های بزرگ، شکلات خوری، شیرینی خوری، بشقاب دیوار کوب، کاسه، گلدان، قندان، تنگ و جام و میوه خوری اشاره کرد. مردم شهرهای گردشگری با ساخت و فروش ظروف قلمزنی برجسته مهیا کننده ی بهترین هدیه برای دیدار از خانه ها و یا دفتر جدیدی می باشند که صاحبان آن ها دارای ذوق و سلیقه ی بالایی هستند؛ همچنین تحفه ای برازنده برای نو عروس و دامادان شیک پسند و امروزی و یا گزینه ای عالی برای تشکر از مادر و همسر هستند. در کنار این موارد با فروش ظروف قلمزنی برجسته تاریخ هزار ساله ی کشورمان را زنده نگه می دارند و سبب می شوند که این ظروف از جایی به جای دیگر منتقل شده و همگان با آن ها آشنا شوند و مبلغ فرهنگ غنی کشورمان باشند و درآمدی نیز برای گذران زندگی خودشان که در شهرهای تاریخی و گردشگری ساکن هستند نیز است.

قلم زنی برجسته

قلمزنی برجسته

امروزه برای قلم‌زنی نخست داخل یا زیر ظرف یا سینی مورد نظر را که معمولاً از جنس نقره یا طلا است از محلول قیر و گچ پر می‌ کنند تا سروصدای قلم کمتر به گوش برسد و همچنین مانع از سوراخ شدن ظرف در حین کار شود. سپس نقش مورد نظر را روی ظرف رسم کرده و قلم مناسب را انتخاب کرده و روی سطح ظرف قرار می‌ دهند و با چکش بر انتهای قلم می‌ کوبند تا شیارها و نقش‌ ها با تغییر شدت ضربه روی ظرف ایجاد شوند.خرید و فروش ظروف قلمزنی برجسته یک راه عالی برای شناساندن قدمت و فرهنگ کشورمان به توریست های کشورهای مختلف می باشد که به ایران سفر می کنند و این ظروف را ابتیاع کرده و به عنوان سوغات به کشور خود می برند و سبب آشنایی هر چه بیشتر مردمان دیگر با قدمت و بزرگی کشورمان می شوند.

  • نمایش : ۲۶۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی