قلمزنی اصفهان و قیمت خرید قلم زنی روی مس

خرید قلمزنی اصفهان با قیمت ارزان از فروشگاه صنایع دستی اصفهان (بشقاب قلم زنی-گلدان قلم زنی-شکلات خوری قلم زنی و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

آموزش قلمزنی اصفهان {آموزش آنلاین و آموزش حضوری}

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

آموزش قلمزنی در اصفهان

قلمزنی اصفهان از شهرت خاصی در بین هنرمندان برخوردار است. بسیاری از هنرجویان علاقه مند به یادگیری و آموزش قلمزنی اصفهان هستند. در دوره های آموزشی قلمزنی کار با ابزار مخصوص قلمزنی آموزش داده می شود. قلم های مخصوصی در اندازه های مختلف اولین و مهمترین ایزار کار قلمزنی اصفهان است. ممکن است در ایجاد یک اثر تعداد زیادی از انواع قلم استفاده شود. آموزش قلمزنی اصفهان مستلزم داشتن ذوق هنری و پشتکار بالایی است. هرچه دقت بیشتری در قلمزنی به کار برده شود، نتیجه کار بهتر و زیباتر است.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

آموزش قلمزنی

قلمزنی در اصفهان

آموزش قلمزنی اصفهان در چند مرحله صورت می گیرد. مرحله کشیدن و آماده سازی طرح، پیاده سازی طرح روی سطح فلز، حک کردن طرح مورد نظر با چکش و قلم و مرحله پایانی کار که با روغن جلا و نفت سطح کار شستشو و جلا داده می شود.خرید قلمزنی از استادکاران قلمزن اصفهان ، هدیه ایی ماندگار از نصف جهان خواهد بود. هنرمندان قلمزنی در ابتدا سطح فلز را قیر مذاب می پوشانند. بعد از سرد شدن قیر، آن را از روی سطح برمی دارند و طرح را روی برنج سنبه گذاشته سپس با قلم مخصوص سنبه طرح را به صورت نقطه ای سوراخ می کنند. در مرحله بعد سطح فلز چرب شده و نقشه روی آن قرار می گیرد. سپس با پودر زغال روی نقشه ریخته می شود تا طرح روی فلز نمایان شود.


مرحله بعدی کنده کاری نقشه توسط قلم های مخصوص بر اثر ضربات چکش است. بعد از پیاده شدن کامل طرح، قیرهای درون سوراخ ها بیرون آورده شده و با نفت شسته می شود. در مرحله پایانی سطح کار با روغن جلا پوشانده می شود.آموزش قلمزنی در اصفهان، توسط اساتید معروف و مجرب انجام می شود. علاقه مندان می توانند به راحتی نزد اساتید این هنر زیبا را بیاموزند.آموزش قلمزنی اصفهان در سبک های مختلفی صورت می گیرد. آموزش قلمزنی برجسته، آموزش قلمزنی منبت، قلمزنی ریزه کاری و قلمزنی عکس از سبک ها و شیوه های متفاوت آموزش قلمزنی اصفهان می باشد. هر کدام از این شیوه ها نیازمند دقت و حوصله زیاد است که در کلاس آموزش قلمزنی در اصفهان آنها را فرا می گیرید.

 

قلمزنی در اصفهان


آموزش قلمزنی اصفهان

انگشترهای قلمزنی یکی دیگر از محصولات هنری در این رشته می باشد که طرفداران زیادی دارد. آموزش قلمزنی اصفهان بر روی انگشتر را می توان از روی فیلم آموزش قلمزنی اصفهان فرا گرفت. البته با شرکت در کلاس آموزش قلمزنی در اصفهان به راحتی می توان انگشترهای زیبا و هنری ساخت.انگشترهای قلمزنی در دنیا بسیار محبوب هستند و در موزه های اروپایی به نمایش گذارده می شوند.یکی از سبک های معروف قلمزنی، قلمزنی به روش منبت است که بر روی سطح چوب انجام می شود. آموزش قلمزنی اصفهان روی چوب که شاخه ای از هنر منبت کاری نیز می باشد، بسیار زیبا و پرطرفدار است. در این روش از چکش استفاده نمی شود بلکه هنرمند با دقت زیاد و استفاده از قلم های ظریف روی چوب را حکاکی می کند. علاوه بر این آموزش قلمزنی اصفهان روی مس و برنج نیز انجام می شود.
 

  • نمایش : ۲۷۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی