قلمزنی اصفهان و قیمت خرید قلم زنی روی مس

خرید قلمزنی اصفهان با قیمت ارزان از فروشگاه صنایع دستی اصفهان (بشقاب قلم زنی-گلدان قلم زنی-شکلات خوری قلم زنی و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

بشقاب قلم زنی اصفهان خرید بشقاب قلمزنی اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

هنر قلم زنی

قلم زنی یکی از قدیمی ترین هنرهای ایرانی است که در آن، نقوش و طرح های زیبا و چشم نواز به وسیله ی چکش و قلم مخصوص بر روی فلزاتی من جمله مس، طلا، نقره و برنج حکاکی می شود. شهر اصفهان مهد هنر قلم زنی می باشد اما تبریز، خوزستان و بروجرد نیز به ساخت این اثر مشغول هستند و راهی برای امرار و معاش مردم این شهرها می باشد. از جمله آثار قلم زنی می توان به بشقاب قلم زنی ، تابلو قلم زنی ، قندان، شکلات خوری، جام، شمعدان، سینی، مجمعه های مسی بزرگ و زیورآلات اشاره کرد که همواره مورد توجه مردم ایران و همچنین گردشگران خارجی می باشد. وجود این آثار در خانه های مردم ایرانی نشان از علاقه، قدمت و جایگاه ویژه ی این ظروف می باشد.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

قلم زنی اصفهان

بشقاب قلم زنی

بشقاب قلم زنی یکی از صنایع دستی ای می باشد که به وفور در خانه های ایرانی مشاهده می شود‌. این بشقاب ها به صورت بشقاب قلم زنی مسی و یا از جنس فلزات دیگر هستند که به دیوار خانه ها جلوه ای خاص می بخشد. خانه ی هر فرد نشان دهنده ی ذوق و سلیقه ی صاحبخانه است و شما با داشتن بشقاب قلم زنی جلوه ای از اصالت و هنر ایرانی خود را به نمایش خواهید گذاشت. از جمله نقوشی که بر روی بشقاب قلم زنی حکاکی می شود می توان به نقش گل و مرغ اشاره کرد. قلم زنی های ریز و ظریف همراه با جزئیات از ویژگی های بارز و ارزشمند این محصول است. بشقاب قلم زنی اصفهان در بین مردم شناخته شده تر می باشد و یکی از مواردی است که مسافران می توانند به عنوان سوغاتی به یادماندنی به شهر خود ببرند. بشقاب قلم زنی می تواند یک هدیه ی ویژه و شیک برای نوعروس و دامادان باشد و یا تحفه ای برازنده برای خانه و یا دفتر کاری جدید. اگر در فکر خرید هدیه ای گران بها و در خور برای تشکر از مادر و پدر هستید نیز این بشقاب قلم زنی گزینه ای به جا و عالی خواهد بود.

 

بشقاب قلمزنی

قیمت بشقاب قلم زنی

قیمت بشقاب قلم زنی نیز بسیار مقرون به صرفه است. این صنعت دست با وجود جنس فلزهای گران بهایی چون مس، طلا و نقره و همچنین در کنار حکاکی هایی بدیع، ظریف و تاریخی که زحمت دست مردم هنر دوست ایرانی است قیمت هایی مناسب دارد.برای ساخت این بشقاب های قلم زنی ابتدا داخل و یا قسمت زیرین آن ها را به قیر و یا گچ آغشته می کنند تا از سر و صدای بیش از حد جلوگیری و همچنین مانع از آسیب به این ظروف شود. سپس طرح مورد نظر را رسم کرده و با چکش و قلم مخصوص نقوش زیبا را بر روی آن حکاکی می کنند.این اثر هنری با دقت، حوصله و ظرافت خلق می شود و یکی از بهترین راه ها برای شناساندن قدمت و تاریخ کشورمان به توریست ها و کشورهای خارجی می باشند.

  • نمایش : ۲۶۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی