قلمزنی اصفهان و قیمت خرید قلم زنی روی مس

خرید قلمزنی اصفهان با قیمت ارزان از فروشگاه صنایع دستی اصفهان (بشقاب قلم زنی-گلدان قلم زنی-شکلات خوری قلم زنی و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید عمده قلمزنی اصفهان با تخفیف های ویژه فروشگاه قلم زنی

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

خرید عمده قلمزنی اصفهان برای خرید هدایای تبلیغاتی و فروشگاه های صنایع دستی بسیار مفید است. علاقه مندان به صنایع دستی می توانند ظروف قلمزنی اصفهان را با کیفیت عالی و کمترین قیمت تهیه کرده و در سراسر کشور تحویل بگیرند. قیمت خرید عمده قلمزنی اصفهان ارزانتر ار تک فروشی بوده و شما می توانید کارهای سفارشی را بر اساس سلیقه خود سفارش دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید عمده قلم زنی اصفهان با شماره زیر تماس بگیرید.

 

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

خرید عمده قلمزنی

 

سبک برجسته کاری :

از دیگر سبک هایی که شما زمان فروش عمده قلمزنی اصفهان می توانید بین مدل های متنوع مشاهده کنید سبک برجسته کاری می باشد. این سبک در 3 مرحله مشخص شده طراحی می شود که عبارت است از :

 

فروش عمده قلمزنی اصفهان

- مرحله اول :

در این مرحله ابتدا پشت بوم فلزی که می خواهند روی آن طرح ها را نقر بزنند، قیر اندود می نمایند. بعد از اینکه قیر را ریختند طرح اصلی را نیم بر می نمایند. نیم بر کردن در واقع همان تثبیت کردن طرح می باشد که استادکار برای انجام دادن آن باید بسیار حرفه ای باشد. 

- مرحله دوم :

بعد از اینکه عملیات نیم بر کردن پایان یافت، قیر را که پشت بوم ریخته اند جدا می سازند و یک بار دیگر آن را ذوب می کنند. قیری که اکنون ذوب شده سات را روی ظرف یعنی همان ظرفی که نیم بر شده است می ریزند. بعد از آن از پشت بوم فلزی که طرح روی آن نمایان شده طرح را پایین تر می برند تا از طرف اصلی آن را برجسته تر سازند. 

- مرحله سوم :

بعد از اینکه کار تمام شود قیر را جدا خواهند کرد و قیر ذوب شده را یک بار دیگر پشت بوف فلزی می ریزند. در این مرحله باید بدانید که طرح اصلی برجسته شده است. در واقع زمانی که می خواهید با استفاده از روش فروش عمده قلمزنی اصفهان این آثار را از نوع برجسته کاری خریداری کنید باید به این مرحله انجام شده روی آن دقت زیادی داشته باشید. زمینه طرح با استفاده از قلم هایی که بدون آج هستند در این مرحله به خوبی صاف می شود و بعد از آن روسازی را انجام می دهند. 

 

خرید عمده قلمزنی

 

سبک عکسی :

یکی از دیگر سبک هایی که شما می توانید از فروشندگان فروش عمده قلمزنی اصفهان خریداری کنید سبک عکسی می باشد. در این سبک زمینه به طور کامل پر نمی شود، در واقع در این روش سایه و خط زیبایی را روی زمینه ایجاد می کنند. طرح اصلی در این روش به خوبی نشان داده می شود. ساقه های طرح هایی که خاص هستند در این سبک به صورت یک خطی می باشد و ریزه کاری های زیادی دارد. استادکاری که این سبک را تولید و طراحی می کند بسیار حرفه ای می باشد و در کمترین زمان می تواند تعداد زیادی از آن را طراحی نماید. 

 

فروش عمده قلمزنی اصفهان

سبک منبت و یا نیم برجسته :

در این شیوه بعد از اینکه فلز را نیم بر نمودند زمینه کار را به وسیله قلم های بدون آج تا حدودی پایین می برند. بیشتر از دو سانتیمتر قلم را پایین تر نمی برند، چرا که در غیر این صورت طرح زیبایی اش را از دست خواهد داد. پایین بردن قلم آج در این روش موجب می شود که طرح اصلی به خوبی نمایان شود و زیبایی بسیاری داشته باشد قلم های بدون آج و آج دار هم برای روسازی در این سبک مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از فروشنده ای که فروش عمده قلمزنی اصفهان را بر عهده دارد درخواست نمایید طرح های مورد نظرتان را روی آثار به اجرا درآورد و سپس خرید خود را انجام دهید. 

 

  • نمایش : ۲۵۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی