قلمزنی اصفهان و قیمت خرید قلم زنی روی مس

خرید قلمزنی اصفهان با قیمت ارزان از فروشگاه صنایع دستی اصفهان (بشقاب قلم زنی-گلدان قلم زنی-شکلات خوری قلم زنی و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید قلمزنی اصفهان و بهترین صنایع دستی ایرانی

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

قلم زنی اصفهان

هنر قلم زنی اصفهان هنریست که استادان به واسطه ضربه چکش و با استفاده از قلم، نقوش زیبا بر روی اجسام فلزی تثبیت می کنند. قلم زنی بر روی فلز دارای بقا و دوام و ماندگاری طولانی است. برای مثال می توانیم آثار فلزی متعدد و بیشمار که دوران گذشته تا کنون بر جای مانند را یاد کنیم. در بین اجسام فلزی مورد استفاده در قلمزنی اصفهان ، جهت نرمی بودن و همچنین شکل پذیری مناسب فلز مس رواج بیشتری دارد. بر اساس شواهد و مستندات تاریخی سابقه این هنر حدودا به هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسد. اوج هنر قلمزنی اصفهان به دوره ی هخامنشی باز می گردد. به طور کلی هنر قلم زنی اصفهان نمونه ایی از هنر بارز و اصیل ایرانی به حساب می رود. مصداق بارز آن استفاده از انواع تابلوهای قلمزنی اصفهان در منزل یا دفتر کار می باشد که نشان از محبوبیت این هنر نزد مردم است که یکی از صنایع دستی صادراتی محبوب کشور به حساب می آید. در بین فلزات، مس در ساخت و تهیه صنایع دستی اصفهان از جایگاه والایی برخوردار است. قلمزنی بر روی مس با طرح های زیبا بر روی اجسام مختلف انجام می شود.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

قلمزنی اصفهان



خرید صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان یکی از معروف ترین هنرهای دستی در کل جهان به حساب می رود و در نتیجه علاقه مندان بسیاری را دارد. هنر قلمزنی یکی از شاخه های صنایع دستی به شمار می رود. خرید قلمزنی به منظور استفاده شخصی و هدیه به دیگران انجام می گردد. صنایع دستی اصفهان و محصولات تولیدی آن به خاطر کیفیت بالا و زیبایی خیره کننده به راحتی می توانند جایگزین خوبی برای برندهای معروف بیگانه و خارجی باشند. اگر قصد خرید صنایع دستی اصفهان یا صنایع دستی تبریز را داشته باشید به راحتی می توانید با بهره گیری از خرید آنلاین ضمن صرفه جویی در هزینه و وقت از تخفیف های بی نظیر آنها نیز بهره مند شوید و در نتیجه در کمترین زمان کالای دلخواه خود را دریافت کنید. فروش صنایع دستی اصفهان برای کسانی که قصد دارند هدایای تبلیغاتی سازمانی بدهند بسیار مناسب و مفید است.

خرید قلمزنی


خرید قلمزنی اصفهان

جهت تشخیص اصل بودن قلمزنی اصفهان بهتر است آن را در دست خود بگیرید و به خوبی بررسی نمایید. باید این نکته را مد نظر داشته باشید که محصولات هنر قلمزنی اصل و کار درست اصولا وزن قابل توجهی دارند یا عبارت دیگر وزن سنگینی دارند. همچنین سعی نمایید به نقوش ایجاد شده بر روی کار به خوبی دقت کنید زیرا نقوش کار دست که به وسیله استاد ماهر انجام شده باشد در همه قسمت ها یکنواخت و یک اندازه نیستند. بهتر است نقوش ایجاد شده سنتی و همچنین اصیل باشند. ترفند دیگر جهت اصل بودن قلمزنی دقت در نحوه لحیم کاری ها است که باید یکدست باشند. در قلمزنی اصل اصفهان نباید به هیچ عنوان قیری بر روی سطح یا پشت باقی مانده باشد. راهکار مهم دیگر در تشخیص اصل بودن قلمزنی، نگریستن کامل و بررسی آن از لحاظ اینکه جایی از کار سوراخ نشده باشد.

  • نمایش : ۲۶۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی