قلمزنی اصفهان و قیمت خرید قلم زنی روی مس

خرید قلمزنی اصفهان با قیمت ارزان از فروشگاه صنایع دستی اصفهان (بشقاب قلم زنی-گلدان قلم زنی-شکلات خوری قلم زنی و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قلمزنی اصفهان هنر اصیل ایرانی

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

قلمزنی اصفهان یکی دیگر از هنرهای زیبای ایرانی است که زینت دهنده هر خانه ای است. استفاده از صنایع دستی اصفهان در خانه های ایرانیان نشان دهنده ذوق و هنر اصیل این مرز و بوم است. فلز مس یکی از عناصر مهم طبیعی است که اصلی ترین ماده درکار قلمزنی محسوب می شود. هرچند قلمزنی بر روی فلزاتی همچون طلا، نقره و برنج نیز انجام می شود اما مس در ساخت صنایع دستی اصفهان نقش بسزایی دارد. برای خرید محصولات قلمزنی نصف جهان می توانید به مرکز فروش قلمزنی اصفهان مراجعه کنید و یا از طریق سایت فروشگاه قلمزنی اصفهان آن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

قلمزنی اصفهان

هنر قلمزنی اصفهان

پیشینه قلمزنی اصفهان را به هزاران سال قبل از میلاد مسیح نسبت می دهند! با کشف مجسمه های فلزی یافت شده در سنندج که متعلق به دوران مادها می باشد، می توان ردی از قلمزنی اصفهان امروزی را در تاریخ ما قبل میلاد مسیح پیدا کرد. همچنین هنر قلمزنی در دوران مختلف تاریخی همچون هخامنشیان، سلوکیان و اشکانیان شکوفا شده و رونق گرفت. در دوران ساسانیان نیز این هنر زیبا تحت تاثیر هنر روم و یونان شکل مدرن تری به خود گرفت تا جایی که امروز اوج هنر قلمزنی اصفهان را شاهد هستیم.

 

ابزار قلمزنی اصفهان

هنر قلمزنی به طور کلی در سه سبک اصفهانی، شیرازی و تبریزی پیاده می شود. اما سبک اصفهانی به خودی خود متشکل از 5 سبک متفاوت است. که توسط ابزارهایی مانند: پرگار، قیچی، دستگاه ذوب کردن قیر، متر، انواع قلم و انواع فلزات انجام می شود.


اساتید قلمزنی اصفهان

معروف ترین نقوشی که در قلمزنی اصفهان به کار برده می شوند، از این قرار است: نقوش اسلیمی، گل مرغی، شاه عباسی، منبت، شکار، ختایی و نقوش مذهبی. این نقوش زیبا و هنرمندانه را معروف ترین استادان قلمزنی اصفهان با ذوق هنری خود برروی فلز حک می کنند. استادانی همچون استاد علی ظریفی اصفهانی، استاد اکبر صامتی، استاد امیر ساعی، استاد عباس شیرانی، استاد منصور حافظ پرست، استاد مجید بهرامی پور اصفهانی، استاد رجب علی راعی و استاد محمد مهدی باباخانی از اساتید برجسته قلمزنی در اصفهان می باشند.

 

قلم زنی اصفهان

 

فروش قلمزنی اصفهان

استادان بنام و معروف، محصولات خود را برای فروش قلمزنی اصفهان به بازار عرضه می کنند. علاقه مندان به هنر ایرانی می توانند برای خرید قلمزنی اصفهان به عنوان یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین قلمزنی ایران، به فروشگاه قلم زنی اصفهان و یا سایت های فروش قلمزنی اصفهان مراجعه کنند.
این محصولات در طرح ها و مدل های متنوع تولید و فروخته می شود که کاربردهای فراوانی دارند. به عنوان مثال برای فروش تابلو قلم زنی اصفهان می توانید به مرکز فروش قلمزنی اصفهان مراجعه کرده تا بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. همچنین فروش لوازم قلمزنی در اصفهان نیز رواج دارد که علاقه مندان به یادگیری این هنر زیبا می توانند به فروشگاه صنایع دستی اصفهان مراجعه نمایند.

 

  • نمایش : ۲۵۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی