قلمزنی اصفهان و قیمت خرید قلم زنی روی مس

خرید قلمزنی اصفهان با قیمت ارزان از فروشگاه صنایع دستی اصفهان (بشقاب قلم زنی-گلدان قلم زنی-شکلات خوری قلم زنی و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قلم زنی روی بشقاب مسی در اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

قلم زنی روی بشقاب یک هنر دیرینه و جذاب ایرانی

طرح قلم زنی روی بشقاب از محبوب ترین هنرهای ایرانی است که حضور آن روی میز یا دیوارها نشانه ارزش بالای آن در بین مردم است. شاید به این فکر کنید که اکنون دیگر صنایع دستی تبریز، اصفهان یا هر شهر دیگر سنتی و قدیمی محسوب می شوند و حضور آنها در خانه مدرن یا کلاسیک شما، هماهنگی بین وسایل خانه را از بین می برد ولی این کاملاً اشتباه است. طرح قلم زنی روی بشقاب مسی از جمله هنرهای محبوب در جهان است که نه تنها هماهنگی دکور خانه را به هم نمی زند بلکه نوعی زیبایی و گرمی به محیط خانه می بخشد که انکار آن کار غیر ممکنی است.این بشقاب های زیبا حاصل تلاش و زحمت هنرمندانی است که با فعالیت در زمینه طرح قلم زنی روی بشقاب نه تنها هنرهای دیرینه ایرانی را حفظ می کنند بلکه صمیمیت دوران قدیم را به به خانه های جدید و خانواده های امروزی هدیه می نمایند.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

قلمزنی روی بشقاب


طرح قلم زنی روی بشقاب

قلم زنی از هنرهای قدیمی و کهن هنرمندان ایرانی است که دقت و ظرافت لازم برای این کار باعث شده است که مردم کل جهان ارزش زیادی برای این کار قائل شوند.سفارش و خرید قلم زنی اصفهان برای زیباسازی منازل و دفاتر کار ادارات و سازمان ها بسیار تاثیر گذار است. طرح های ریز با پیچیدگی زیاد جایی است که استاد و مبتدی را از هم جدا می کند چون طرح قلم زنی روی بشقاب مسی از آن دسته کارهایی است که نیازمند آرامش و تجربه زیاد است.البته قرار نیست که این کنده کاری و قلم زنی فقط روی بشقاب های مسی انجام بگیرد بلکه طلا، نقره، برنج و هر فلش قابل کنده کاری برای این کار مناسب است و در نظر بگیرید که هر چقدر ارزش مادی بشقاب پایه بیشتر باشد، هزینه لازم برای کنده کاری و طرح قلم زنی روی بشقاب به مراتب بیشتر است.در مرحله اول سطح بشقاب به وسیله قیر یا گچ پوشانده می شوند و ضخامت آن باید به قدری باشه که هم از سوراخ شدن بشقاب جلوگیری کند و هم اینکه طرح کشیده شده روی آن برجستگی بیشتری داشته باشد تا کنده کاری آن راحت تر باشد. با انتخاب قلم مناسب و چکش، کار طرح قلم زنی روی بشقاب مسی آغاز می شود و کوبیدن مداوم چکش در لبه انتهایی قلم باعث ایجاد یکی از محبوب ترین صنایع دستی ایران می شود.
در آخر نیز نوبت به تمیز و شفاف سازی اثر هنری می رسد که در این مرحله هنرمند بعد از جداسازی قیر با استفاده از گرده زغال و روغن جلا طرح های کشیده شده را برجسته تر می نماید.

خرید بشقاب قلمزنی


بشقاب قلم زنی

تهیه بشقاب قلم زنی بشقاب از هر جایی امکان پذیر است ولی شما به عنوان یک شخص هنردوست باید انتخابی داشته باشید که نه تنها خود را راضی نگه دارید بلکه اشخاص دیگری را نیز به سمت آثار هنری و سنتی ایرانی جذب کنید و اینجاست که باید بدانید کیفیت بشقاب قلم زنی و سایر صنایع دستی سایت بازار مینا حرف اول را می زند و خرید شما از این سایت به عنوان برگ برنده همیشه در کنار شما خواهد ماند. ظرافت و مهارت هنرمندان طرح قلم زنی روی بشقاب تنها راز موفقیت در این کار است و فروشگاه بازار مینا با سال ها تجربه و تلاش به یکی از بهترین ها تبدیل شده است. شما هنگام خرید صنایع دستی از این فروشگاه در کنار کیفیت از قیمت مناسب نیز بهره مند می شوید پس هر چه زودتر اقدام کنید تا خانه یا محل کار خود را با این صنایع دستی زیبا تزیین نمایید.

 

  • نمایش : ۲۷۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی