قلمزنی اصفهان و قیمت خرید قلم زنی روی مس

خرید قلمزنی اصفهان با قیمت ارزان از فروشگاه صنایع دستی اصفهان (بشقاب قلم زنی-گلدان قلم زنی-شکلات خوری قلم زنی و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

گلدان قلم زنی اصفهان خرید قلم زنی اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

گلدان قلم زنی

گلدان قلم زنی به عنوان یکی از محبوب ترین صنایع دستی، جزو ارزشمند ترین هدایا برای خوشحالی نزدیکان و عزیزان است. البته، استفاده از این گلدان هنری در هر بخش از خانه یا محل کار و ... باعث زینت بخشیدن به دکوراسیون آن جا می شود و اینجاست که متوجه اهمیت صنایع دستی هر شهر از کشورمان می شویم.زیبایی طرح های چشم نواز و هماهنگ گلدان قلم زنی هنگام ترکیب با رنگ مسی چند برابر می شود.گل و مرغ و چهره از جمله طرح های حکاکی شده روی گلدان قلم زنی هستند ولی بسته به سبک و سلیقه هنرمند می توانیم شاهد طرح های زیباتر و متفاوت تر نیز باشیم.

 

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

گلدان قلمزنی



این گلدان نمادی از هنر و گذشته اصیل ایرانی است و امکان ندارد که یک گلدان قلم زنی مسی در جایی قرار بگیرد و همه توجه ها را به خود جلب نکند. گلدان قلم زنی با طرح های زیبا و متنوع خود نه تنها به خوبی از عهده تزیین ویترین بر می آید بلکه قرار دادن آب و گل های طبیعی باعث زیبایی و جذابیت چند برابر محیط می شود.شاید با خودتان فکر کنید که گلدان قلم زنی مسی مناسب خانه های سنتی است ولی این کاملاً اشتباه است چون طرح، رنگ و شکل این گلدان طوری است که با هر نوع دکوراسیونی سازگار می شود و جذابیت خود را حفظ می کند.

 


گلدان قلمزنی

قلمزنی از آن دسته هنرهای ایرانی است که آوازه آن تمام جهان را فرا گرفته است و اگر سری به فروشگاه های اینترنتی خارجی بزنید متوجه می شوید که این گلدان جزو زیبایی های انکار ناپذیر است. هنرمند قلم زن هنگام ایجاد طرح روی گلدان قلمزنی مسی دقت و ظرافت زیادی به خرج می دهد و استفاده از تکنیک های خاص است که باعث کامل و زیبا شدن گلدان مسی می شود.هنرمند قلم زن ابتدا بدنه گلدان را با قیر یا سایر مواد مناسب می پوشاند تا ترسیم طرح با دقت بیشتری انجام شود. پس از اینکه طرح به صورت کامل رسم شد نوبت به کنده کاری با چکش می رسد که در جاهای مختلف طرح از قلم های مناسب تری استفاده می شود تا هماهنگی بدنه مسی و طرح برای همیشه حفظ شود. برجستگی های حاصل تراشکاری گلدان قلم زنی با استفاده از سمباده مخصوص شکل داده می شوند یا کلا از بین می روند تا طرح کلی گلدان جلب توجه نماید. در آخر از لایه های محافظ برای پوشش سطح گلدان قلم زنی استفاده می شود تا علاوه بر حفظ بدنه از خط و خش، سیاه شدن و بروز علائم خاص در برابر رطوبت، زیبایی این اثر هنری را از بین نبرد.

گلدان قلم زنی


قیمت گلدان قلم زنی

  • در اکثر موارد، هنرمندان برای تهیه گلدان قلمزنی از گلدان مسی استفاده می کنند ولی در حالت کلی جنس و کیفیت فلز به کار رفته در گلدان پایه و همچنین دست دوم یا نو بودن آن از عوامل مهم در تعیین قیمت گلدان قلمزنی می باشد.
  • هر چقدر که جزئیات طرح گلدان پیچیده تر باشد، هنرمند کار بیشتری انجام می دهد و مسلماً زحمت بیشتر مساوی قیمت بالا تر است.
  • سفارشی بودن و جلوه متفاوت و منحصربفرد طرح باعث افزایش قیمت گلدان قلم زنی می شود.
  • هرچقدر که تجربه کاری و درجه استادی هنرمند بیشتر باشد، اثرهای هنری حاصل تلاش و زحمت او قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

 

 

  • نمایش : ۳۰۳
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی